Sunday, October 2, 2016

Hoe Om Te Gebruik Spilpunte Punte Vir Dag Trading

Hoe om te gebruik spilpunte Punte vir Dag Trading Pivot Punte word al hoe meer gewild onder handelaars besig om ondersteuning en weerstand vlakke te vind wat gebaseer is op die vorige dae prys aksie. Daar is verskeie maniere om spilpunt punte bereken, insluitend die gemiddeld van die oop, hoog, laag, en einde van die vorige dae prys. Hier praat ons met 'n handelaar oor hoe hy kombineer spilpunt punte met spesifieke bewegende gemiddeldes te handel geleenthede vind elke dag in die markte. Tim Bourquin: Mark: Wat is jou algemene benadering tot die markte. Het jy jouself 'n tegnikus oorweeg? 'N Fundamentele handelaar? Hoe kan jy jouself te kategoriseer? Mark Moskowitz: Ek is 'n intraday handelaar, meestal aandele, lang en kort eensydige, en Im byna 100% tegniese my aard van die saak. Ek gebruik net een strategie wat is op soek na basiese spilpunt punte. Pivot punte word bereken op verskillende maniere, maar hulle is basies plekke waar die prys is geneig om van rigting te verander. Hierdie spil punte word bepaal deur die vorige dae oop, hoog, laag en naby. Twee van hulle is 'n lang punte (plekke waar 'n lang handel toepaslike dalk) en twee van hulle is kort punte (waar 'n kort handel self voor te stel). En toe ek seine gebaseer op wat kom, sal ek ambagte op óf die lang of kort kant te maak as die spilpunt punte genader. As die volgende dae markprys onder die spilpunt val, kan dit gebruik word as 'n nuwe weerstandvlak. Aan die ander kant, as die markprys bo die spilpunt styg, kan dit dien as die nuwe steun vlak. Van daar, gaan ek gebruik bewegende gemiddelde lyne gewoonlik 20, 50 en 200-dae - bewegende gemiddeldes te kyk vir bevestiging vlakke van ondersteuning en weerstand. Tim Bourquin: Watter tipe grafiek tydsraamwerke jy monitor die bewegende gemiddeldes en spilpunt punte te sien? Mark Moskowitz: Die kaarte wat ek gebruik is tipies kort termyn van aard is. Ek gebruik 'n drie-minuut grafiek, 'n vyf-minuut grafiek, 'n 15-minuut grafiek, en dan kyk ek na 'n daaglikse skedule met daardie selfde bewegende gemiddeldes. Im net op soek na 'n sekere vlak van ondersteuning en weerstand en hopelik kry 'n paar bevestiging van die spilpunt seine sowel. Ek hou van om te verwys na die spilpunt punte as my 8220; generaals op die field.8221; So, as ek 'n sein van die spilpunt te kry, sy gewoonlik gaan vir my 'n kans om in 'n posisie met 'n soort van grootte gee. As ek 'n spilpunt waar siek die bevestiging van 'n laer bewegende gemiddelde op beweeg deur middel van 'n hoër bewegende gemiddelde op daardie selfde gebied, sy 'n uitstekende handel geleentheid. Ek vind gewoonlik diegene wat op die drie en vyf minute kaarte. Ook, as prys 'n spilpunt bereik en ek sien geen oorhoofse weerstand van enige van die bewegende gemiddeldes, dit sal 8220 wees; volstoom ahead8221; redelik vinnig. Im ook 'n baie groot gelowige in skalering-in jou poste, sodat manier wanneer jy verkeerd jy het baie min aandele en wanneer jy reg jy jou maksimum aantal aandele en ek glo dis wat help in om konsekwent handel resultate. Ek sit die verhoudings in my guns en dis wat werklik die sleutel vir my om 'n winsgewende handelaar geword het. Dus, as ek 'n spilpunt sein te kry, maar my bewegende gemiddelde lyne lyk 'n bietjie vaag op hierdie punt, ek kan ingaan met 'n 15% of 20% posisie, en dan so gou as ek die bewegende gemiddeldes beweeg terug in die rigting kry Ek het dit gaan, dan Siek skaal tipies tot 'n 75%, 80% of 100% van daardie posisie wat ek wil om te kry in. Tim Bourquin: En so wat doen 70%, 80% of 100% lyk in terme van net pure grootte aandeel? Mark Moskowitz: Wel, dit hang af van die hoofstad in gevaar, en ek doen al daardie berekeninge voordat die mark open in wat ek my 8220 bel, pre-spel strategie session.8221; Ek handel baie hoë beta name, want ek hou van 'n baie beweging en prys aksie. Ive is die handel 'n groot deel van die aged ETF afgelope tyd, soos SKF, FAZ, en SSO, asook voorrade soos Apple en Goldman-Sachs en Google, so ek hoef nie 'n klomp aandele verhandel op 'n mooi beweging te kry. Op 'n voorraad soos Apple, Id sê 'n volle aandeel grootte gewoonlik is 1500-2000 aandele, so afhangende van hoeveel ruimte daar is tussen die spilpunt punte ek dienooreenkomstig aan te pas my stop verlies en wins teikens. Tim Bourquin: Is jy die skandering van die hele mark vir 'n spilpunt geleenthede of hou jy om te fokus op hierdie handjievol aandele en die aged ETF wat jy volg? Mark Moskowitz: Vir my is sy in die eerste plek op soek na 'n handvol van die name wat ek kan studeer op 'n daaglikse basis en kry 'n gevoel vir hul beweging gedurende die dag. Ek sal kyk vir 'n paar ander name in die nuus, veral gedurende verdienste seisoen, maar ek is 'n groot gelowige in om jou name weet baie goed en kry hulle beter as enigiemand anders ken. Ek voel dit is vir my 'n bietjie van 'n ekstra rand want soms weet ek net wanneer iets die geval is reg lyk. Byvoorbeeld jy kan 'n aanbod op die boeke daar buite wat net nie die geval blyk wettige sien. Na 'n ruk, youve gesien dit daar 'n miljoen keer en as jy gaan daarby heen en weer om honderde verskillende voorrade elke dag julle nie van plan om werklik ooit dat 8220; feel.8221; So ek het 'n kern van 15 name wat ek kyk na en te bereken my spilpunt punte op elke dag. Nadat ek dit doen en as ek nog 'n paar vrye tyd, kyk ek om te sien wat anders is in die nuus en miskien sien of daar ander geleenthede hier en daar. Ek doen ook spilpunt berekeninge op die SP 500 futures, sodat ek 'n gevoel vir waar die algemene mark gaan kry. Tim Bourquin: Hoeveel ambagte per dag tipies jy sit op en hoeveel het jy op op 'n tyd? Mark Moskowitz: Ek sal gewoonlik handel 60-80 keer per dag, sodat Im 'n redelik hoë volume handelaar in vergelyking met baie dag handelaars. Maar dit sluit ook skalering-in posisies. Dus, as ek koop 300 aandele van Apple en uiteindelik kry tot 1500 aandele van Apple, wat kan wees vier ambagte. Ek het ook die skaal uit posisies sodat dalk nog vier ambagte sowel. Ek het waarskynlik iewers handel tussen 50,000 tot 100,000 aandele per dag. Ek het regtig nie veel meer as 'n paar posisies op 'n tyd. En so vinnig as wat my naam te beweeg, ek dont like of nodig het om baie op te hê op 'n slag. Ook die aandele en ETF's ek handel is geneig om te wees baie hoog korreleer met mekaar, so as Im die algemene markte beweeg in 'n rigting om, die kans is Im seker net die verhoging van my stresvlakke en risiko onnodig deur die byvoeging van te veel posisies op 'n tyd. Tim Bourquin: Jou handel stelsel blyk relatief eenvoudig. Hoe het jy kom oor die leer wat gewerk het vir jou persoonlik? Mark Moskowitz: Ek dink handel is alles oor die begrip van jouself, die begrip van jou eie mentaliteit en leer wat werk goed vir jou en dan probeer om die stelsel wat pas wat die beste te vind. Ek bedoel, my aandagspan is waarskynlik korter as die gemiddelde persoon, so vir my om 'n dag handelaar dit net pas wees. Ek hou daarvan om in te wees en weet dadelik as Im verkeerd. Ek hou ook daarvan om te weet as Im reg redelik vinnig en Im gelukkig om wins te neem wanneer hulle hulself aan te bied. Natuurlik, ek mis 'n paar groter beweeg, maar dis net my persoonlikheid, dis my styl. Ive het met 'n paar ouens en het langs sit om ander handelaars wat gekyk 20 verskillende aanwysers soos MACD en Stochastics en vele ander, en ek dink dit is al goed vir almal individueel. Vir my persoonlik, ek het my spilpunt punte, ek doen dit elke oggend, en toe ek dit doen ek nie nodig om weer oor hulle dink vir die res van die dag. Hulle het óf ontslae bevestig deur my bewegende gemiddeldes of hulle dont niks gedwing. Ek doen ook 'n baie van die band lees en dit is iets wat dalk 'n bietjie meer tegniese kry in terme van soek na ondersteuning en weerstand dis nie noodwendig vertoon op die grafiek. As ek steeds 'n vlak wat 'n voorraad hou om na en kan nie heeltemal kry deur dit, en uiteindelik kry nie daardeur Siek voel redelik gemaklik dat die voorraad sal voortgaan om hoër beweeg. Soos jy kan sien, eenvoudig ondersteuning en weerstand is van kritieke belang om my. Tim Bourquin: Kom ons praat oor wat waar jy tot stilstand kom stel. Hoe kan jy 'n gebied op die grafiek wat jy gemaklik 'n bestelling plaas waar as jy verkeerd is, sal jy gou uit te vind? Mark Moskowitz: Wel, weer, skalering-in met 'n laer aantal aandele help baie vir my om gemaklik binne 'n handelsmerk voel. Dus, as ek 'n handelsmerk met 'n paar honderd aandele te betree en dit gaan teen my, wat ek regtig verloor? As Im verloor 'n sent of 20 sent dis regtig nie 'n hele klomp geld miskien $ 40, $ 50, $ 60. So dis regtig die doel my van gaan in 'n kleiner bedrag van grootte. Wat ek kyk vir 'n kritieke bewegende gemiddelde lyn op die grafiek. Byvoorbeeld, as 'n posisie is naby sy 200-daagse bewegende gemiddelde, ek kan in te voeg tot daardie bedryf net omdat Im sit reg op 'n paar swaar steun. Dus, as 't ware aan dat 200-dag MA lyn breek, ek weet sy tyd baie vinnig uit te kom. En dan as dit weerkaats tot 200 per dag, ek weet ek het waarskynlik 'n baie goeie vlak waar ek koop in kan hou. My stop-verlies sal gewoonlik net onder 'n groot ondersteuning bewegende gemiddelde miskien 15 of 20 sent, maar 'n baie dit hang af wat Im probeer om te verdien op die onderstebo. As die spilpunt my vertel dat ek moet in staat wees om 'n dollar of dollar vyftig, Im gaan dit gee 'n paar kamer op die negatiewe kant. Siek gee dit 40 of 50 sent op die negatiewe kant. Solank as wat Im hou my wins te verliesverhoudings op 'n hoë vlak, drie, vier, 00:55, Im gewoonlik redelik tevrede met wat. Tim Bourquin: Hoe kan jy jou wins teikens? Mark Moskowitz: Toe ek 'n berekening my spilpunt punte, Im altyd op soek na 'n 2: 1 risiko-beloning verhouding. So kan sê dat jy 'n spilpunt op Apple en die koop spilpunt is 'n $ 120 en dit gee jou 'n stop-verlies van 119,50, sodat julle gevaar 50 sent. Im op soek na bewegende gemiddeldes of 'n ander ondersteuning en weerstand om te wys my my onderstebo is ten minste tot $ 121. Dus is die beste spilpunt punte gee jou 'n 2: 1 verhouding. Nou is dit tot die handelaar en sy aan die handelaars uitvoering ervaring om uit te vind 'n manier om dit te 2 te kry: 1 tot 'n selfs 'n hoër verhouding. Tim Bourquin: En as jy moeite werd is dat wins teiken, is jy redelik vinnig of sou jy neem 'n paar van daardie af en, in presies dieselfde manier as 'op die verligting in, sou jy op die skaal uit sowel? Mark Moskowitz: Skaal uit 'n posisie is waar die kuns kom in die feit dat dit 'n goeie handelaar. Soos u weet, daar is 'n wetenskap om dit en daar is 'n kuns om dit te. En die kuns van dit, glo ek, is skalering-in en uit van die ambagte. Wat ek doen is om 25% op die eerste 50% van die beweeg. Dus, as Im op soek na 'n dollar te maak in totaal op die handel, op die eerste 50 sent, Ill neem 25% van my posisie af. Wanneer dit bereik wat ek oorweeg om my eerste teiken wat die volle vlak of volle dollar in hierdie geval sou wees dan Siek neem 'n ander 25% af wees. Ek sou 'n volle posisie met die res van die aandele te verlaat nadat ek by 'n 3: 1 vlak gebaseer op my stop verlies. Tim Bourquin: Kan jy my vertel wat jou 8220; perfect8221; handel lyk? Mark Moskowitz: My ideale handel sou 'n spilpunt gee my 'n sein en dan pretty much terselfdertyd, kry die bewegende gemiddeldes te paar met dit wees. So gewoonlik wat ek graag wou sien dat 'n 20-tydperk bewegende gemiddelde kom deur die 50-dae - bewegende gemiddelde op dieselfde tyd, en ek wil graag die vlakke te sien met 'n baie ondersteuning reg onder daardie vlak. As dit gebeur reg op 'n lang spilpunt, dis 'n groot handel. Tim Bourquin: Hoe gaan dit met die doelwitte wat jy vir jouself gestel. Is dit 'n plat monetêre doel van die maak van 'n sekere dollar bedrag elke dag of week? Mark Moskowitz: No Ek is nie regtig dink in terme van dollars. Ek dink in terme van persentasies tipies. So, terwyl ek dink in terme van sent of dollars op my stop-verlies, uiteindelik hulle kan meer as 1% van my kapitaal op enige gegewe handel. En Im gewoonlik gaan probeer oral van 2% tot 3% van my kapitaal alledaagse te maak. Dus, net na die getalle ronde hou, as ek 'n rekening by 'n $ 100,000 in dit, Im gaan verloor nie meer as $ 1000 per dag en Im gaan probeer om iewers tussen $ 2000 tot $ 3000 elke dag te maak. Vir my, as jy bereid is om te verloor 1% per dag en jy in staat is om onderstebo van 2% tot 3% per dag teiken, die verhoudings is groot. Jy hoef nie 80% reg met dié soorte verhoudings wees, moet jy net om goeie ambagte wat jou goed te bestuur en stap vinnig uit wanneer jy verkeerd. Tim Bourquin is medestigter van TraderInterviews. 'n webtuiste waar hy bespreek handel strategieë en metodes met alle vorme van 'n suksesvolle aktiewe handelaars.


No comments:

Post a Comment